cart
0
search
Căutare delete search
Des căutat:
flori
phone
Politica de returnare CadouriOnline
  • 1. Reclamația cu privire la calitatea buchetului sau alte produse poate fi depusă în decurs de 6 ore după livrare (anume acest timp este suficient pentru ofilirea florilor fără îngrijirea necesară).

  • 2. Reclamațiile cu privire la calitate și prospețime în mod obligatoriu trebuie să includă fotografii. Fotografiile trimise după 6 ore de la realizarea comenzii nu se analizează. Fotografiile pot fi trimise prin viber, whatsapp, skype sau poștă. În mod obligatoriu trebuie indicat ID-ul comenzii și numele, prenumele plătitorului. Reclamațiile de la persoanele terțe nu vor fi considerate.

  • 3. Reclamațiile cu privire la întârzieri se acceptă doar în cazul în care la efectuarea comenzii a fost achitată ora exactă de livrare și activat serviciul de Înștiințare fără apel, la timpul indicat. În alte cazuri, livrarea se discută cu destinatarul și poate fi transferată în momentul comod pentru destinatar.

  • 4. Noi încercăm să reacționăm cât mai rapid la reclamațiile clienților noștri, de aceea timpul maxim de analizare a cererii este de 48 de ore.

  • 5. Dacă în momentul recepționării comenzii florile deja aveau un aspect necorespunzător, clientul are dreptul de a solicita schimbarea totală a produsului sau returnarea parțială sau totală a mijloacelor bănești.

  • 6. Dacă în comanda livrată lipsește unul din produse, compania din cont propriu realizează livrarea repetată a mărfii lipsă. Felicitarea se oferă gratuit, de aceea nu poate fi considerată marfă.

  • 7. Raportul de fotografii nu reprezintă un serviciu obligatoriu, iar lipsa fotografiei nu poate fi un motiv de reclamație.

  • 8. Returnarea se realizează în decurs de 14 zile din momentul în care s-a luat decizia de returnare.

  • 9. La returnare se percepe un comision a sistemului de plată, pe care îl suportă cumpărătorul. De asemenea, banii pot fi lăsați pe contul cumpărătorului și în acest caz comisionul nu se percepe.

  • 10. Returnarea se efectuează doar către plătitor și nu poate fi realizată de o persoană terță.

  • 11. Considerarea reclamațiilor poate fi anulată din cauza limbajului neadecvat, lipsa răspunsului din partea Clientului în decurs de 7 zile, lipsa sau oferirea fotografiilor în afara termenului stabilit (dacă fotografia este necesară pentru analiza reclamației).

  • 12. Compania nu oferă nici un fel de garanții și nu este responsabilă de timpul de livrare, în zilele de solicitare masivă a serviciilor (Ziua Îndrăgostiților, 13-15 februarie și Ziua Internațională a femeii 7-9 martie); în aceste zile, toate comenzile se livrează în decursul zilei, prin telefonarea destinatarului și stabilirea timpului de livrare cu el.

  • 13. În legătură cu faptul că anumite componente ale comozițiilor florale (buchetelor) au un caracter sezonier și sunt disponibile nu întotdeauna, componentele date pot fi înlocuite cu alte componente cât mai asemănătoare, care se regăsesc în aceeași categorie de preț și se află în stocul magazinului online în ziua de livrare a comenzii. Schimbarea oricărei componente se realizează fără acordul Clientului. La introducerea anumitor modificări în compoziție (buchet), compania respectă scopul de a păstra maxim posibil aspectul exterior și gama de culori a compoziției (buchetului). Compozițiile floristice, buchetele, coșurile, care conțin câteva tipuri de flori sau câteva nuanțe, dar și furnitura floristică (ambalaj, decor și altele), verdeața decorativă se schimbă fără acordului Clientului.

  • 14. Dacă pentru compoziția (buchetul) comandat în magazinul online lipsesc majoritatea florilor, atunci Clientul va fi notificat despre acest fapt pe e-mailul, pe care el l-a indicat în comandă. Cu acordul lui se realizează schimbul florilor din compoziție (buchet) pe alte și se propune Clientului alegerea unei alte compoziții (buchet) în schimb. În cazul în care, până la 4 ore până în momentul de livrare a comenzii, Compania nu a primit răspuns de la Client cu privire la schimb, floristul va crea un buchet de flori la discreția sa, cu un preț egal sau mai mare a buchetului (compoziției), pe care a comandat-o clientul.

  • 15. Compania nu garantează corespunderea în valoare de 100% a buchetului livrat (a compoziției) de flori cu fotografia, pe care Dumneavoastră o vedeți pe site. Noi garantăm asemănarea maximă a buchetului livrat (compoziției) de flori cu fotografia, care este prezentată pe site. De asemenea, noi garantăm prospețimea maximală a florilor din buchet (compoziție).

  • 16. Compania nu duce răspundere, în cazul în care realizarea Comenzii este împiedicată de factorii incontrolabili. De exemplu calamitățile naturale, deconectarea internetului și (sau) a energiei electrice, orice revolte și altele.

  • 17. Clientul duce responsabilitatea pentru toate acțiunile sale, inclusiv respectarea legislației, veridicitatea informațiilor, atât despre el, cât și despre Destinatar. Odată ce Clientul înregistrează și achită comanda, el automat acceptă cerințele companiei, indicare mai sus.

  • 18. Achitarea la livrare nu se acceptă la produsele exclusive și produsele la comandă. Asemenea produse pot fi comandate doar prin achitarea preventivă.

Următoarele categorii de produse nu pot fi returnate:

  • - baloane folie sau latex

  • - materiale de instruire online (DVD) și cărți

  • - produsele cu termen de valabilitate, cu lipsa componentelor sau a detaliilor, diferite de cele livrate

  • - alte produse, care nu pot fi cumpărate după deschiderea ambalajului original (de exemplu felinarele zburătoare, fluierele, artificii pentru tort și altele)

  • - produsele care intră în contact nemijlocit cu pielea sau alte părți ale corpului (de exemplu măști, costume, pălării și altele),
Politica de returnare
Achizitorul este responsabil pentru toate acțiunile sale, inclusiv pentru respectarea legii, pentru acuratețea informațiilor,atât despre el, cât și despre Receptor. În momentul în care Clientul plasează și plătește comanda, acesta este automat de acord cu cerințele companiei,menționate mai sus
Încercăm să răspundem cât mai repede posibil la reclamațiile clienților noștri, astfel încât timpul maxim pentru tratarea unei reclamații este de 48 de ore.
* Revizuirea reclamației poate fi suspendată din cauza înjurăturilor, a lipsei de răspuns din partea Clientului în termen de 7 zile, absența sau neprezentarea unei fotografii în termenul stabilit (în cazul în care este necesară o fotografie pentru examinarea plângerii).
Următoarele categorii de bunuri nu pot fi returnate:
  • baloane din folie sau latex
  • Parfumuri și produse cosmetice
  • produse cu termenul de valabilitate, cu componente sau piese lipsă/diferite față de cele furnizate
  • alte produse care nu pot fi răscumpărate după ce ambalajul original a fost deschis (de exemplu, felinare zburătoare, fluiere, artificii pentru prăjituri etc.).
  • produse care vin în contact direct cu pielea sau cu alte părți ale corpului (de exemplu, măști, costume, pălării etc.)
Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să sunați:
+ (373) 60 68 00 88.