Politica de returnare CadouriOnline

  • 1. Reclama╚Ťia cu privire la calitatea buchetului sau alte produse poate fi depus─â ├«n decurs de 6 ore dup─â livrare (anume acest timp este suficient pentru ofilirea florilor f─âr─â ├«ngrijirea necesar─â).

  • 2. Reclama╚Ťiile cu privire la calitate ╚Öi prospe╚Ťime ├«n mod obligatoriu trebuie s─â includ─â fotografii. Fotografiile trimise dup─â 6 ore de la realizarea comenzii nu se analizeaz─â. Fotografiile pot fi trimise prin viber,whatsapp,skype sau po╚Öt─â. ├Än mod obligatoriu trebuie indicat ID-ul comenzii ╚Öi numele,prenumele pl─âtitorului. Reclama╚Ťiile de la persoanele ter╚Ťe nu vor fi considerate.

  • 3. Reclama╚Ťiile cu privire la ├«nt├órzieri se accept─â doar ├«n cazul ├«n care la efectuarea comenzii a fost achitat─â ora exact─â de livrare ╚Öi activat serviciul de ├Än╚Ötiin╚Ťare f─âr─â apel,la timpul indicat. ├Än alte cazuri,livrarea se discut─â cu destinatarul ╚Öi poate fi transferat─â ├«n momentul comod pentru destinatar.

  • 4. Noi ├«ncerc─âm s─â reac╚Ťion─âm c├ót mai rapid la reclama╚Ťiile clien╚Ťilor no╚Ötri,de aceea timpul maxim de analizare a cererii este de 48 de ore.

  • 5. Dac─â ├«n momentul recep╚Ťion─ârii comenzii florile deja aveau un aspect necorespunz─âtor,clientul are dreptul de a solicita schimbarea total─â a produsului sau returnarea par╚Ťial─â sau total─â a mijloacelor b─âne╚Öti.

  • 6. Dac─â ├«n comanda livrat─â lipse╚Öte unul din produse,compania din cont propriu realizeaz─â livrarea repetat─â a m─ârfii lips─â. Felicitarea se ofer─â gratuit,de aceea nu poate fi considerat─â marf─â.

  • 7. Raportul de fotografii nu reprezint─â un serviciu obligatoriu,iar lipsa fotografiei nu poate fi un motiv de reclama╚Ťie.

  • 8. Returnarea se realizeaz─â ├«n decurs de 14 zile din momentul ├«n care s-a luat decizia de returnare.

  • 9. La returnare se percepe un comision a sistemului de plat─â,pe care ├«l suport─â cump─âr─âtorul. De asemenea,banii pot fi l─âsa╚Ťi pe contul cump─âr─âtorului ╚Öi ├«n acest caz comisionul nu se percepe.

  • 10. Returnarea se efectueaz─â doar c─âtre pl─âtitor ╚Öi nu poate fi realizat─â de o persoan─â ter╚Ť─â.

  • 11. Considerarea reclama╚Ťiilor poate fi anulat─â din cauza limbajului neadecvat,lipsa r─âspunsului din partea Clientului ├«n decurs de 7 zile,lipsa sau oferirea fotografiilor ├«n afara termenului stabilit (dac─â fotografia este necesar─â pentru analiza reclama╚Ťiei).

  • 12. Compania nu ofer─â nici un fel de garan╚Ťii ╚Öi nu este responsabil─â de timpul de livrare,├«n zilele de solicitare masiv─â a serviciilor (Ziua ├Ändr─âgosti╚Ťilor,13-15 februarie ╚Öi Ziua Interna╚Ťional─â a femeii 7-9 martie);├«n aceste zile,toate comenzile se livreaz─â ├«n decursul zilei,prin telefonarea destinatarului ╚Öi stabilirea timpului de livrare cu el.

  • 13. ├Än leg─âtur─â cu faptul c─â anumite componente ale comozi╚Ťiilor florale (buchetelor) au un caracter sezonier ╚Öi sunt disponibile nu ├«ntotdeauna,componentele date pot fi ├«nlocuite cu alte componente c├ót mai asem─ân─âtoare,care se reg─âsesc ├«n aceea╚Öi categorie de pre╚Ť ╚Öi se afl─â ├«n stocul magazinului online ├«n ziua de livrare a comenzii. Schimbarea oric─ârei componente se realizeaz─â f─âr─â acordul Clientului. La introducerea anumitor modific─âri ├«n compozi╚Ťie (buchet),compania respect─â scopul de a p─âstra maxim posibil aspectul exterior ╚Öi gama de culori a compozi╚Ťiei (buchetului). Compozi╚Ťiile floristice,buchetele,co╚Öurile,care con╚Ťin c├óteva tipuri de flori sau c├óteva nuan╚Ťe,dar ╚Öi furnitura floristic─â (ambalaj,decor ╚Öi altele),verdea╚Ťa decorativ─â se schimb─â f─âr─â acordului Clientului.

  • 14. Dac─â pentru compozi╚Ťia (buchetul) comandat ├«n magazinul online lipsesc majoritatea florilor,atunci Clientul va fi notificat despre acest fapt pe e-mailul,pe care el l-a indicat ├«n comand─â. Cu acordul lui se realizeaz─â schimbul florilor din compozi╚Ťie (buchet) pe alte ╚Öi se propune Clientului alegerea unei alte compozi╚Ťii (buchet) ├«n schimb. ├Än cazul ├«n care,p├ón─â la 4 ore p├ón─â ├«n momentul de livrare a comenzii,Compania nu a primit r─âspuns de la Client cu privire la schimb,floristul va crea un buchet de flori la discre╚Ťia sa,cu un pre╚Ť egal sau mai mare a buchetului (compozi╚Ťiei),pe care a comandat-o clientul.

  • 15. Compania nu garanteaz─â corespunderea ├«n valoare de 100% a buchetului livrat (a compozi╚Ťiei) de flori cu fotografia,pe care Dumneavoastr─â o vede╚Ťi pe site. Noi garant─âm asem─ânarea maxim─â a buchetului livrat (compozi╚Ťiei) de flori cu fotografia,care este prezentat─â pe site. De asemenea,noi garant─âm prospe╚Ťimea maximal─â a florilor din buchet (compozi╚Ťie).

  • 16. Compania nu duce r─âspundere,├«n cazul ├«n care realizarea Comenzii este ├«mpiedicat─â de factorii incontrolabili. De exemplu calamit─â╚Ťile naturale,deconectarea internetului ╚Öi (sau) a energiei electrice,orice revolte ╚Öi altele.

  • 17. Clientul duce responsabilitatea pentru toate ac╚Ťiunile sale,inclusiv respectarea legisla╚Ťiei,veridicitatea informa╚Ťiilor,at├ót despre el,c├ót ╚Öi despre Destinatar. Odat─â ce Clientul ├«nregistreaz─â ╚Öi achit─â comanda,el automat accept─â cerin╚Ťele companiei,indicare mai sus.

  • 18. Achitarea la livrare nu se accept─â la produsele exclusive ╚Öi produsele la comand─â. Asemenea produse pot fi comandate doar prin achitarea preventiv─â.

Urm─âtoarele categorii de produse nu pot fi returnate:

  • - baloane folie sau latex

  • - materiale de instruire online (DVD) ╚Öi c─âr╚Ťi

  • - produsele cu termen de valabilitate,cu lipsa componentelor sau a detaliilor,diferite de cele livrate

  • - alte produse,care nu pot fi cump─ârate dup─â deschiderea ambalajului original (de exemplu felinarele zbur─âtoare,fluierele,artificii pentru tort ╚Öi altele)

  • - produsele care intr─â ├«n contact nemijlocit cu pielea sau alte p─âr╚Ťi ale corpului (de exemplu m─â╚Öti,costume,p─âl─ârii ╚Öi altele),