Politica de returnare CadouriOnline

În cazul, în care produsul livrat este de o calitate rea, nu coincide cu cel comandat sau a fost deteriorat în timpul livrării, clientul are dreptul să solicite returnarea banilor achitați anterior sau schimbarea produsului cu unul nou. 

Pentru a efectua returnarea sau schimbul produsului, clientul transmite o declarație cu indicarea motivelor și poze de confirmare. Declarația poate fi expediata pe adresa e-mail manager@cadourionline.md în termen de 24 de ore de la livrarea produsului.

În cazul restituirii fondurilor plătite prin card bancar - restituirea se va face numai pe cardul bancar cu care a fost efectuată plata.

! Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit).

! Nu se acceptă returnarea produselor care prezinta modificări fizice, păstrarea necorespunzătoare a florilor (ofilirea, ruperea, deteriorarea tulpinilor si/sau butonului, s.a.), lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesivă si/sau intervenții neautorizate, etc.

Nu pot fi denuntate comenzile, care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

- baloane folie sau latex

- materiale de training electronice (DVD-uri) si carti

- produse deteriorate, cu lipsa de continut / diferit fata de cel livrat

- alte produse care nu pot fi valorificate dupa deschiderea ambalajului original (e.g. lampioane zburatoare, fluiere, trompete, artificii tort, etc.)

- articolele care intra in contact direct cu pielea sau cu alte parti ale corpului (e.g. masti, suflatori, costume, palarii etc.)